Wyobraźmy sobie sytuację, kiedy w mediach pojawia się informacja, że w Państwa firmie ktoś został zarażony COVID-19. Jak odbiłoby się to na zaufaniu wobec Państwa marki oraz na poczuciu bezpieczeństwa Państwa klientów, pacjentów, czy pasażerów?
Jak Państwo czuliby się, gdyby Państwa firma czy instytucja, za którą jesteście Państwo odpowiedzialni, przyczyniła się do znacznego rozprzestrzenienia pandemii?
Warto zapobiec takim sytuacjom i odpowiednio się zabezpieczyć. Biorąc pod uwagę potencjalne negatywne konsekwencje, może to być jedna z najlepszych inwestycji dla Państwa firmy.
Nasza bramka służy jako swoisty strażnik, któremu jednak nie musisz płacić comiesięcznej pensji i wyznaczać mu godzin pracy, gdyż będzie ona dla Ciebie pracować cały czas.
Pasażerowie na lotnisku, pacjenci w klinice, pasażerowie autobusu czy metra, klienci w supermarkecie – wszystkie te osoby są narażone na zarażenie się COVID-19 (w przyszłości potencjalnie innymi wirusami). Odkażanie rąk czy noszenie maseczek zmniejza ryzyko zakażenia, ale go nie eliminuje.
Zapobiegając przedostawaniu się na teren Państwa obiektu osób z gorączką, znacznie zmniejszane jest ryzyko narażenia swoich klientów, pacjentów i pasażerów na zarażenie się wirusem. Dodatkowo bramka pozwala na odkażanie rąk w wygodny i higieniczny sposób.
Bramka THERMOGATE wykonana jest w całości ze stali typu INOX, co przekłada się na estetyczne wykonanie i łatwość utrzymania higienicznej czystości, szczególnie w warunkach szpitalnych. Wkomponuje się ona w różne typy wnętrz.
Powody, dla których warto zdecydować się na THERMOGATE:
THERMOGATE nie tylko zmierzy temperaturę osób wchodzących, ale też zapisze, o której godzinie weszły do obiektu, umożliwi odkażenie dłoni oraz zapisze zdjęcie osoby wchodzącej do obiektu.
Na co pozwala bramka?
Nasza bramka przeznaczona jest dla wszystkich firm i instytucji, w których pracują lub do których regularnie przychodzą ludzie. Mogą to być lotniska, kliniki, szpitale, supermarkety, hipermarkety, galerie handlowe, muzea, kina, teatry.
Kiedy mamy do czynienia ze skupiskiem ludzi, znacznie wzrasta ryzyko zakażenia COVID-19, a także innymi wirusami. Bramka w związku z tym nie tylko hamuje rozprzestrzenianie się pandemii, ale też może wpłynąć na ogólnie ogranicznenie rozprzestrzeniania się wszelkich chorób i drobnoustrojów, a w konsekwencji poprawę zdrowia społeczeństwa jako całości.
Automatyzacja procesów zawsze wiąże się z obniżeniem kosztów. Zamiast zatrudniać człowieka, który będzie przy wejściu do obiektu mierzyć temperaturę – wystarczy zainstalować bramkę blokującą wejście na obiekt (opcja z jednoczesnym powiadomieniem służb obiektu w przypadku osób z przekroczoną temperaturą ciała).
Bramka nie tylko zmierzy temperaturę, ale pozwoli także odkazić ręce oraz przedstawi w formie raportu (zdjęcie i godzina), kto wszedł do obiektu. Właściciel obiektu ma też kontrolę, ile osób obecnie znajduje się na jego terenie.
Kadra profesjonalnych programistów i inżynierów zapewni najwyższą jakość zarówno od strony oprogramowania, jak i fizycznego wykonania naszych produktów. Nie oszczędzamy i nie idziemy na łatwiznę. Gwarantujemy stabilność działania naszych rozwiązań oraz ich użyteczność.
Nasze urządzenia służące do śledzenia GPS charakteryzują się bardzo wysoką dokładnością (do 0.5 m) oraz bogatym zakresem funkcji. Jeśli posiadasz flotę aut osobowych, autobusów czy ciężarówek, chcesz śledzić prywatne auto przez 1 dzień lub monitorować położenie GPS cennego ładunku - nasze rozwiązania są wlaśnie dla Ciebie.
PETROVISION PIOTR KACZMAREK realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich Zakup usługi doradczej o charakterze prorozwojowym polegającej na wsparciu prowadzenia i rozwoju działalności przedsiębiorstwa poprzez wejście na nowe rynki zbytu i rozszerzenie oferty produktowej przedsiębiorstwa. Kwota dofinansowania: 104 348,75 zł.
PIOTR KACZMAREK PETROVISION realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt. „Ekspansja eksportowa firmy PETROVISION Piotr Kaczmarek na rynkach Zatoki Perskiej”
Celem projektu jest budowa międzynarodowej sieci sprzedaży rejestratorów GPS i technologii informatycznej autorstwa Petrovision poprzez pozyskanie partnerów handlowych na wybranych rynkach krajów Zatoki Perskiej
Dofinansowanie projektu z UE: 93 200 PLN